bakomedia-logo
Ajánlatkérés
Bako Media Logo
Bako Media

Használj #hashtaget és növeld az organikus eléréseidet

július 26, 2020

Az organikus elérések folyamatosan csökkennek a Facebook felületén (is). Mára ezért is fizetni kell, hiszen ők is profitot szeretnének. Ha azt szeretnénk, hogy megjelenjenek a bejegyzések potenciális vevőink és ügyfeleink hírfolyamában, akkor bizony ki kell nyitnunk a pénztárcánkat.
Azonban vannak lehetőségeink és eszközeink a forgalmunk növelésére és keresőoptimalizálásra ingyenesen is! Na, de hogyan?

Használjunk #hastegeket

Mi is a lehető leglogikusabb lépés arra, hogy jól pozícionáljuk bejegyzéseinket a facebook és instagram "végtelen" post-tengerében?
Ahhoz, hogy üzenetünket célbajuttassuk, ráadásul a megfelelő célközönség elé tárjuk, a lehető legjobb ingyenes megoldás, ha hastageket használunk.
Ma már szinte mindenki tudja, hogy mi is az a hastag, de olyan is biztosan akad, aki nem teljesen van tisztában a fogalommal, ezért vegyük át mit is jelent: A hashtag, nem más, mint segítség az algoritmusnak és segít az embereknek, hogy ráleljenek a többiek mit mondanak egy adott témakörben.

Mire is jó a #hashtag?

Tehát a #hashtag-ek a Facebook-on gyakorlatilag kategorizálják a beszélgetéseket, hozzászólásokat a felhasználók között.
Hogyan néz ki a gyakorlatban? A hashtag igazából egy kettőskereszt (#) után biggyesztett kategorizáló szó, ami ezáltal egy kereshető kulcsszóvá válik. Ha a posztod alatt létrehozol egy ilyen szót, arra rákattintva az emberek minden olyan posztot megnézhetnek, amelyet ugyanazzal a hashtag-gel láttak el.

Miért érdekes ez nekem?

Ha a Facebook-on fenn vagy vállalatoddal, mindenképpen rád is vonatkozik ez a törekvés. Minél több alkalommal használod ezt a technikát amikor beszélsz valamiről, annál több elérésed lehet, hiszen amikor a témára valaki rákeres, a te oldalad is megkapja majd eredményként!

Miért jó ez a facebooknak, vagy más közösségi médiáknak?

Gondoljunk bele, hogy mekkora forgalmat generálhat a Facebook, vagy bármely más közösségi média oldal azzal, ha az emberek a Google keresések során rátalálnak, rákattintanak ezekre a hashtag-ekre?
Ugye, már is minden világos..

A #hashtag helyes használata

  • Relevancia
    Igyekezzünk a lehető legrelevánsabb #hashtagekre támaszkodni. Nem érdemes tele spammelni a világ összes szavával a bejegyzésünket. Próbáljuk meg felmérni, hogy a célpiacunk számára mely szavak bírhatnak keresési értékkel.
  • Egyszerűség
    ,,A kevesebb néha több!" elv itt 100%-ban érvényesül. A #hashtag mindig egy szó, nem egy egész mondat a kettőskereszt után. Ha hosszabb a szó, egybe kell írnunk, hogy kategorizáló szóvá váljon.
  • Változatosság
    Keressünk és használjunk változatos #hashtageket. Ha mindig ugyanazt az 5-6 szót használjuk, akkor csak szűkös célközönséghez tudjuk eljuttatni bejegyzésünket. Mindig igyekezzünk az adott poszthoz igazítani kulcsszavainkat.
  • Kutatás
    Próbáljunk mindig új, még nem használt releváns szavakat találni. Próbáld meg elmondani az embereknek pár egyszerű szóban, hogy miről is van szó!

További bejegyzések olvasása:
https://www.bakomedia.hu/blog

Árajánlat kérése:
https://www.bakomedia.hu/ajanlatkeres

Bako Media Banner

Árjánlat

Tudtad? Lehetőséged van ingyenes konzultációt és felmérést kérni vállalkozásod helyzetére, majd árkalkulációt küldünk neked, szükségeid alapján!
Vissza a Blogra
hello world!
envelope-ohomearrow-circle-o-downpencilarrow-leftphoneenvelopemenu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram