bakomedia-logo
Ajánlatkérés
Bako Media Logo
Bako Media

Második hullámra való reagálás fontossága

július 18, 2020

A koronavírus-járvány miatt sok vállalkozás manapság más feltételek mentén dolgozik, mint, ahogy azt megszokhattuk. Ennek oka lehet akár egy éppen kihirdetett újabb korlátozó/feloldó kormányrendelet, de akár a vállalkozás egyéni döntésének eredménye is. Hiba, ha az aktuális állapotot nem tüntetjük fel a weboldalon.

Most a második hullám valószínűleges közeledésével, amikor újra érvénybe léphetnek a korlátozások ajánlott nekünk is résen lenni és időben reagálni.

A Legnagyobb hiba

Az első és legnagyobb hiba amit elkövethet egy vállalkozó, vagy vállalkozás, ha nincs online jelenléte. Hiszen ebben az esetben vásárlói, fogyasztói és érdeklődői egyáltalán nem tudnak értesülni az esetleges változásokról, vagy arról, hogy a jelenlegi helyzetben nyitva találják-e amit keresnek.

Miért érdemes foglalkozni ezzel egyáltalán céges szinten?

Egyrészt látják a látogatók, hogy a vállalkozást továbbra is elérik, illetve, hogy milyen feltételekkel. Ezen felül kevesebb reklamációt fogunk kapni, ha előre tájékoztatva vannak a vásárlók a pontos és AKTUÁLIS feltételekről.

Mit lehet aktualizálni járvány idején egy weboldalon?

Nyitvatartási idő:

Változott a nyitvatartási idő? Esetleg be is zárt? Minden esetben legyen aktualizálva! Ha esetleg hetente változik, akkor bizony azt hetente kell frissíteni is!

Telefonszám:

Eddig is probléma volt, ha a kiírt telefonszámon senki nem veszi fel a telefont. Elhiszem, hogy sokaknak egyszerűbb a bezárt bolt mellett otthon pl. Netflixezni, de azt azért nonszensznek tartom, hogy a telefont sem veszik fel, ennyire nem érdekli őket most az érdeklődők megkeresése. Ha valaki nem akar telefonos ügyfélszolgálatot fenntartani bezárt/korlátozott nyitvatartású bolt mellett, akkor inkább vegye le a telefonszámot erre az időre a weboldalról. A héten pl. kiégett egy speciális izzó a lakásban, és oda mentem el személyesen megvenni, ahol a telefont felvették, és meg tudták mondani, hogy van raktáron, illetve megtudtam azt is, hogy meddig vannak nyitva.

Fizetési feltételek változása:

Ideiglenesen megszűnt a készpénzes fizetési mód? Akkor ez legyen átvezetve a weboldalon is, és ne legyen leadható rendelés ezen mód választásával!

Szállítási feltételek változása:

Nőtt a várható szállítási idő? Ha igen, mennyivel? Van olyan átvételi pont, ami megszűnt? Érintésmentes az átadási procedúra? Plusz pénz a személyes átvétel a nyitva tartó boltban? Ha van egyéb egészségügyi védekezés, mi az? Ezek feltüntetése a korrekt tájékoztatás jegyében különösen fontosak, hiszen az online rendelések számának növekedésével különösen fontos szempontok lettek.

Raktárkészlet aktualizálása:

Azoknál a webshopoknál is érdemes figyelni a raktárkészlet szinkronizálására, amelyekben megnőtt a kereslet a termékekre. Belefutottam olyanba, ahol engedte kosárba rakni a terméket a rendszer, de a pénztár oldalra érkezve már azt az üzenetet kaptam, hogy nincs raktáron a termék.

Automata válasz e-mailek aktualizálása:

Ha be van állítva egy kapcsolati űrlap automata válasz e-mailjében pl. az, hogy 24 órán belül válaszol a szolgáltató, de ezt a kialakult helyzetben nem tudja tartani, annak mindenképpen érdemes ezt is módosítania egy olyan időtartományra, amelyet 100%, hogy be tud tartani.

További bejegyzések olvasása:
https://www.bakomedia.hu/blog

Árajánlat kérése:
https://www.bakomedia.hu/ajanlatkeres

Bako Media Banner

Árjánlat

Tudtad? Lehetőséged van ingyenes konzultációt és felmérést kérni vállalkozásod helyzetére, majd árkalkulációt küldünk neked, szükségeid alapján!
Vissza a Blogra
hello world!
envelope-ohomearrow-circle-o-downpencilarrow-leftphoneenvelopemenu-circlecross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram